tisdag 25 september 2012

Prylgalen? Inte är väl jag..

Innan jag blev fast i cykling för ett par år sedan var golf ett dominerande intresse. Det går att lägga rätt mycket pengar på golf om man som jag gillar prylar. MEN det är ingenting mot cykel. Sen jag upptäckte Chainreactioncycles har jag enligt mig själv beställt lite av "livets nödtorft", min fru och en del andra frågar sig om jag öppnat cykelaffär. Det är cykel, graftithjul, kläder o annat i ett jämt flöde. Idag kom senaste klippet en SKINS kompressionströja som känns SÅ rätt. Gillar skarpt både SKINS occh 2XU kompressionskläder. Dom är också bra för träningsdisciplinen, funkar inte om man inte håller shapen. Shapen är något jag inte håller just nu, nu snart 4 veckor utan träning och det blir nog tyvärr ca 3 till pga ljumsbråcksoperation som fortfarande smärtar värre än vad jag hoppats på. Kul med bra prylar som tröst, något glas rött hjälper också till. Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar