söndag 10 februari 2013

Punkteringsmysteriet

Har lite svårt att förstå hur det händer, men idag fick jag 3 punkteringen på kort tid på TRAINER. Hur är det möjligt? Fick avbryta efter 48 bra minuter, nu var ju inte det hela världen hade tänkt att köra en styv timme då jag redan hunnit med ett litet eget minicamp i dag på träningsfronten. Imorse 40 min styrketräning, ben, mage, lite armhävningar. Sen 7 km löpning i snömodden. Efter lite lunch och storhandling när alla mina tjejer åkte på bio tog jag del 3-4 i vinterstudion först 20 min roddmaskin följt av cykel tills punkteringen kom.

Tyckte jag fingranskade både däck och fälg innan senaste bytet och det har hållit tätt 2 veckor men nu blev det punka igen, obegripligt kan verkligen inte fatta hur? Slangarna är slut, får köpa ett punkteringskit och nya slangar imorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar