onsdag 30 oktober 2013

BPM & RPM

Ikväll fick jag lite kul sällskap av mina två äldsta döttrar i källaren när dom körde Just Dance 

samtidigt som jag körde träningscykel. Jag dansade runt pedalerna med ca 90 rpm en timme och försökte hålla takten så gott jag kunde. Kul att se hur grymma dom är med rytmen och movesen. Inte ofta man får umgås med tjejerna när man tränar, bra kväll.
Alice & Sara in the groove
Inte lika kul i morse, hade gått upp tidigt för att ge mig iväg på en liten omväg till jobbet imorse då vädret såg bra ut vid 06.30 tiden. Så jag klädde mig tunnare och tog racern och gav mig iväg strax efter 7. Började regna efter 5 min och väderomslag till kyligt. Insåg att det här blir inget kul och vände om efter 5 km och körde de nu dryga 2 milen till stan. Framme dyngsur skitig och frusen så var det rätt akönt med en varm dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar