lördag 1 juni 2013

Marathon langning 2.0

Nu ska jag cykla in till stan för att langa vatten o dextrosol till min svåger och en kompis till honom. Killarna var här igår kväll med "mitt schema". Här kan vi snacka om serious preparations. Ett excel blad med exakta planerade passeringtider och ett schema för "en dålig dag" . Jag är kommenderad först till slottsbacken varv ett, sen längst ut på Gärdet Lindaränsgvägen för att sen snabbt cykla tillbaka till slottet varv 2. Nu är det inte bara jag i langningskretsen kring dessa två löpare utan en 7-8 st till utkommenderade. Båda killatna är excel och räknekillar vilket märks i förberedelserna:-) Ska bli kul att matcha dom och 22 tusen andra löpare. Henke min svåger siktar på 3.06 och Andy på 3.15. Run Forrest Run!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar