söndag 2 november 2014

Just idag var jag stark

"Jag har väntat så länge på just denna dag och jag är glad att den äntligen kommer".. Passar ju extra bra idag då Hammarby gick upp i allsvenskan.

Nej riktigt så illa är det kanske inte men det är en vansinnigt skön känsla när man får ett sånt där pass där det bara flyter på. Man kan gå på hårt och återhämta sig snabbt. Minst sagt skön vändning efter gårdagens misärcykling i 4 grader och spöregn. Idag var det 10 grader varmare på hemcyklingen från landet.Till och med solen tittade fram ett tag, och som om det inte räckte var vinden med och sida med första 4 milen. Motvind sista 2.5 men då hade jag ångan uppe så bra att jag kunde hålla bra fart hem på ren inspiration.

Strava

Nu lite spansk söndagsnjutning innan middagen med Iberico ham och Rioja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar