onsdag 17 december 2014

Såg Andreas Almgren på Sportnytt

På sporten nyss visades ett inslag från Sollentunavallen med Sveriges nya 800 meters stjärna Andreas Almgren som tog brons i JVM och slagit igenom med 1.45.65 på 800 m. De höll till på "min" Sollentunavallen där jag då och då försöker mig på lite löpträning. Herregud vilket steg han har, kul att se honom springa, vilket klipp, och kände man inte sig gammal och slut innan så gjorde man det efter. Spiken i kistan var när man såg dom göra styrkeövningar mellan intervallerna i deras 2 timmars pass. Frekvensen i Almgrens fällknivar var en bit från mina om man säger så. Nej jag tror jag går och lägger mig istället och håller tummarna för att Almgren & co inte är på vallen om jag någon mer gång vågar mig dit. Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar