måndag 24 mars 2014

Ringaren från Notre Dame

Ja jäklar jag kan inte stå rak i den. Inte heller en chans att komma i utan hjälp, men väl på (vilket tog en stund även med hjälp av fru) så sitter den grymt skönt, förutsatt att man böjer sig i cykelställning. Men stå eller gå rak, glöm det. Kommer se svårt nördigt ut i samband med tävling. Här kommer ringaren från Notre Dame..

Men vad gör man inte i jakten på sekunder i tempocykling. Kom på mig förra veckan att "visst ja jag saknar ju en speedsuit med lång arm". Så kan vi inte ha det. Efter en snabbresearch på nätet fastnade jag för Castelli Bodypaint 3.0 sneak-peek-castelli-2014 som sägs spara ett gäng watt i hög fart. Stämmer säkert hoppas jag, lägg därtill den psykologiska effekten av att känna sig hur snabb som helst och spontanordern var snabbt lagd. Fick den idag och när jag öppnade paketet trodde jag först det var någon gympadräkt till vår yngsta dotter Vera 8 år, löjligt liten och väger inte många gram. Här till slut på i fartställning  Vill prova NU!
Kul sport det här cykling om man gillar Hitechprylar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar