lördag 17 december 2016

Förhandsinformation CELLEXIR

I förrgår fyllde jag 50, egentligen inget särskilt med det. En födelsedag till, ännu ett varv runt solen, men ändå kändes det väldigt speciellt. Som en tydlig skiljelinje. Det här är slutet på en resa och början på en ny. 

I onsdags kväll, my last night as a 49:er tränade jag en stund i vinterstudion, kände mig starkare och bättre än på länge. Gick sen ut i den sena kvällen i fullmånen för ett bubbelbad. Underbart i det 40 gradiga vattnet under månens starka sken och med vita snön som glänste på marken. En härlig stund och ett slags mentalt bokslut på del 1 de första 50 åren. En fantastisk resa som gett mig ett så rikt liv. Så mycket otroliga upplevelser världen runt. En stor vänkrets och allra närmast min familj med 4 tjejer to die for. Mitt liv har verkligen innehållit många extremer, de flesta fantastiskt bra men också ett antal tuffa händelser som ni som läst här förut vet, med både svåra cykelkrascher och en hel del andra nära döden upplevelser genom åren. Men jag står här nu, nyss fyllda 50 i en form som är rätt hygglig både i kropp och knopp.

Jag känner mig som ett förväntansfullt barn på julafton. Dels för den stora festen hemma ikväll med över 50 av mina närmaste vänner men också starkt förväntansfull, redo att starta en ny resa. Full av energi och nyfiken på vad nästa del i livet ska ge. För jag tror precis som Håkan Hellström sjunger i världens bästa låt "Du är snart där" Jag tror när vi går genom tiden har allt det bästa inte hänt än. 
Jag har fått en del frågor om projektet jag håller på med vid sidan av mitt vanliga liv. Det som handlar om ett nytt kosttillskott som hjälper oss och våra celler att må och prestera bättre längre. Grunden till allt är mina egna erfarenheter som jag skrivit om tidigare i år med Project Benjamin Button 20 månader senare   med insikter och självupplevda effekter av hur fantastiska våra celler är. Våra celler kan förnya, föryngra och laga sig själva oavsett ålder. Allt de behöver är lite hjälp (av en händelse finns den hjälpen i det kosttillskott vi jobbar för fullt med :-)

Status just nu är att vi har startat ett företag. Vi är en lagom brokig delägarskara som bidrar i projektet med olika spetskompetenser, ja, jag kan mest snacka men de andra kan verkligen sina saker. Vi har en logo och är klara med designen av förpackning samt det mesta av allt annat som måste vara på plats. Vi lägger i dagarna vår första order för en färdig produkt. Otroligt spännande. Namnet vi jobbat fram är Cellexir, en kombination av celler och elexir och som speglar det vi vill göra; att ge cellerna ökad energi och livskraft med hjälp av naturliga säkra tillskott som gör att de och du helt enkelt mår bättre längre. 

Vill du hålla dig uppdaterad och är intresserad av att få förhandsinformation och veta mer om vad du kan göra för att må och prestera bättre längre? Skriv upp dig på http://www.cellexir.se/ och välkommen att följa med på resan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar