torsdag 11 oktober 2018

Brittsommar my A..

Den så haussade Brittsommaren med utlovade 18 grader och sol, hallå var är du? I helgen så sa prognosen sol och 18 grader från tisdag och framåt. Av det bidde det inte ens en tumme, det bidde ingenting här i Stockholm, möjligen lite mildare än en vanlig gråkall oktoberdag.  Ca 10 grader i em på hemcyklingen men ett kompakt molntäcke. Jag fick trampa på med Madonen för att hålla värmen då jag gått på snacket om brittsommar och körde kort kort idag. Följde upp med 40 min Wattbike på lågpuls med bra känsla i Vinterstudion och tittade klart på en Netflixfilm om Adolf Eichman. 


Brittsommar my ass.  Naeäh jag är skeptisk. Tror jag åker till Alicante imorgon istället för några dagars golf i glada vänners lag. Svinga lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar