lördag 21 december 2013

@vinterstudion

Det är här i min vinterstudio jag trivs bäst och helst tillbringar några timmar om helgerna. Egen träning med sällskap av Pops och gänget i deras Vinterstudio. Idag blev det två pass. Roddmaskin 30 min på förmiddagen plus ett styrkepass med lite mage och armhävningar följt av benböj och utfall.

Efter lite lunch och familjebesök i Sollentuna Centrum för lite julhandel dags för pass nr två. Monark 30 min MAF test, idag 3.5 kg motstånd ca 141 snittpuls 276 w. Hyggligt nöjd med det. Slutade med 10 hårda minuter på samma motstånd med högkadens mellan 90 och upp till 100. Jobbigt värre inte van med så högkadens f.n, snitt 326 w på 10 min.

Nu en iskall Brooklyn East India Pale Ale som jag premiärköpte idag (klart bra) i ett annat favoritställe i huset, musikrummet. Nu julstämning med Bob Dylans julskiva Christmas In The Heart. Imorgon tänkte jag överge Vinterstudion och sikta på ett längre pass ute med cx i mildvädret. Det var bra länge sen och hög tid för ett lite längre pass. Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar