onsdag 18 mars 2015

Gott

Körde 2:a intervallpasset ikväll på GIH. Samma setup 3x8 min på max med 3 min vila laktattest och trötthetsuppskattning på Borgskalan upp till 20 för ben / andning efter varje intervall. Uppskattade till 19/19, 19/18 samt 20/20 så hyggligt uttag ur kroppen. 

Kändes riktigt bra idag, hade positivare tankar och kändes som jag kunde gå på lite hårdare än i måndags. Jag undrar förstås om jag är med i kontrollgruppen med extra syre eller inte? Hoppas det då jag läst på lite om potentiell effekt av träning med Hyperoxi vilket verkar kunna ge effekt. Ser verkligen fram mot att ta del av all data efteråt, men idag nöjer jag mig med bra känsla. Nya tag på fredag.

Mer gott hemma sen med en outstanding entrecote wok med massa goda grönsaker och ett glas Boira (rekommenderas) till. Kolla vad gott det var..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar