lördag 8 november 2014

Fotbolllstränare eller skådis i nästa karriär?

Skönt trött efter ett långt bubbelbad som föregicks av en dryg mil löpning lite lövkrattning 45 minuter Monark och en kvart roddmaskin. Bra genomkörare efter två vilodagar. Låren stumnade sista km på löpningen och det kändes på cyklingen som var rätt tung hela tiden. Men desto skönare nu.

I torsdags hade jag ett möte med en fransk fondförvaltare. I slutet på mötet sa han att jag var så sjukt likt deras förbundskapten Didier Deschamps


Han sa att det måste jag väl fått höra förut. Nej faktiskt inte sa jag däremot att jag är väldigt lik en annan stortränare, nu sparkade Man United tränaren David Moyes.
 

Jag kanske skulle kunna få en ny karriär som nästa svenska stortränare nu när Svennis är på dekis. Verkar ju ha looken för det i alla fall.

Eller kanske som skådis?                 Kiefer Sutherland


Bruce Willis i The Jackal
JB Jackal

Eller ska jag hålla mig till cykel?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar