tisdag 23 juni 2015

Anmäld Stockholm Ride

Hade missat att motionsloppet Stockholm Ride går nu på lördag. Anmälde mig nu och ser fram mot ett bra träningspass inför Masters SM H 40 nästa söndag i Sunne. Distanserna är liknande 128 km på STHLM Ride och 135 på Masters SM. Det är ett motionslopp men gissar att det finns en hel del som kommer vilja köra sig trötta på lördag, om inte gör jag det själv:-) Fin bansträcking med start på Medborgarplatsen kl 08.00 och söder ut mot Nynäshamn och sen tillbaka för målgång på Nynäsvägen utanför Tele 2 Arena. Tyckte arrangemanget och loppet var lyckat när jag var med för 2 år sedan och hoppas på repris nu JB Stockholm Ride 2013

Och tro det eller ej, det är inte ens regn i prognosen just nu, utöver det endast svag vind. Men det hinner säkert ändra sig några gånger fram till lördag. Sommaren kommer den i år tro? Eller som min kollega sa på jobbet. "Jag ser verkligen fram mot sommaren nu. Det kommer bli årets bästa dag".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar