fredag 20 maj 2016

Livet återvänder

Sakta men säkert känner jag livet återvända. Nu har jag bara jävligt ont av alla brutna revben och annat istället för överjävligt ont som fram till häromdagen. Njuter äntligen av sol idag på Kärleksstigen hemma i Landsnora och av att se killarna jobba med poolbygget som glädjande ska bli klart i dagarna. Det tar väl sen en 4-5 dagar att få upp temperaturen till behagliga 27-29 grader. Så invigningsbad under nästa vecka. Gissar att Vera Alice o Sara trotsar kallvatten och hoppar i och testar snabbast möjligt.

Nu håller poolen på att fyllas.


Läser nya Bicycling och känner redan mer och mer sug. Längtan efter en frisk och stark kropp. Längtan till friheten med cykeln ute på vägen. Det tar väl några veckor till. Börjar nu lite försiktigt med rehab och lugn Monarkcykel 20 min igår 30 idag. Det är väl bara att gilla läget. Jag är fast i cyklingen och det verkar inte spela någon roll hur många ben jag bryter och hur hårda bergen är. Jag trampar vidare.

Guess..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar