onsdag 17 juni 2020

7 år senare var jag där..

Det kom upp ett facebookminne idag 8 år sen jag cyklade Vättern första gång nära 7 timmar. Lite kul att läsa min bildtext på slutet. 2019 var jag där på exakt samma tid 6.37. Den vinner som är trägen den förlorar som ger upp..
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1tub5P_jsxlKdVrsVB0niR5fPD2RygLtn

En video med ca 3 mil kvar från VR 2019 med Team Serneke. Efter 35 sek gör jag tummen upp till en kompis som filmade från bilen. Vi var 40 som började men efter en alltför hård start till Jönköping med 50 kmh snitt de första 10 milen var vi bara 17 kvar och de sista 10 milen bara 10 cyklister så en bra bit från optimal teameffort men vi kom in på 6.37 likt det dåvarande rekordet från 2012 som jag skriver om i fb minnet ovan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar