onsdag 27 maj 2015

Smack premiär ikväll


Tog lilla bilen istället för cykeln imorse. Fint väder vid Edsviken, härligt och skönt att slippa regn. Cyklade hem sent igår kväll och det var som för Ior. Ett regnmoln följde mig från stan och länge på vägen hem från en annars ganska blå himmel. Vackert med regnbåge vid Frösunda

"Men jag har bara regn hos mig"

Kommer göra Smackdebut för året ikväll. Hade inte tänkt köra så här tidigt efter skadan men det kändes så pass bra i måndags på premiärcyklingen att jag blev sugen. Sen är det ju tempo 21 km från välbekanta Lunda Livs och tänkte köra det lite som uppbyggnad, inte på max utan runt 80-90% för att komma igång.

Lika glad som jag att komma ut blir min nya tempokompis Han har ju uttryckt stor skepsis där nere i källaren och mår dåligt över att aldrig komma ut. Men lugna dig käre vän ikväll får du göra tävlingsdebut, men vi tar det lite lugnt eller hur?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar